lørdag den 24. juli 2010

Basis!


Det er vigtigt at have en god basisgarderobe.
Her er et godt bud på, hvordan min basisgarderobe kunne være.
En ting der mangler på collagen er basisbluserne fra Samsøe samsøe, dem kunne jeg ikke finde billede af.
Som I kan se, er der toppe, bluser og en cardigan, hvor jeg har valgt samme model i flere farver. Jeg køber tit noget i flere farver, hvis jeg bliver rigtig glad for en ting.
Et godt råd er at have flere sorte toppe i klædeskabet, dem synes jeg altid jeg mangler

Nå ja dette er også mit første polyvore-værk :p

3 kommentarer:

  1. Så du havde skrevet på min blog! og tak for de pæne ord. Jeg vil gerne være fast læser på din hvis du bliver fast læser på min (:
    Jeg vil gerne linke til dig, men jeg har ikke nogen blogliste, så ved ikke lige hvor det skulle være?

    Frejawewerfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Sie brauchen Finanzierung für Ihr Zuhause, für Ihr Geschäft, ein Auto kaufen, ein Fahrrad kaufen, um ein eigenes Geschäft für ihre persönlichen Bedürfnisse zu starten. Wir bieten Privatkredite von 2.000 bis 250.000 mit einem nominalen Zinssatz von 3% unabhängig von der Höhe. Geben Sie dem Datum und der Anwendung den genauen Kredit, den Sie wünschen. Kontaktieren Sie uns für persönliche Darlehen.
    Kontaktieren Sie mich von: jenny10@list.ru

    SvarSlet
  3. Wir gewähren der ganzen Welt Kredite zwischen Privatpersonen.
    Bitte nehmen Sie mit uns Kontakt auf:
    E-Mail: contact@creditfinancesinstitut.com
    WhatsApp-Nummer: +33784505888
    Website: https://www.creditfinancesinstitut.com

    SvarSlet