lørdag den 23. januar 2010

Glade farver i januar



Det er koldt og mørkt udenfor… For det meste har januarhimlen er farve der er en mellemting mellem lyseblå og grå.. Julen er forbi, og dermed også alle lysene og duftene der hører sig højtiden til.. Vinterjakken og støvlerne er sorte, for det er jo elegant.. Sommeren og dens lange lyse nætter ligger langt ude i fremtiden , mens man arbejder sig igennem hverdagen, der kan forekomme en anelse grå og kedelig.
I denne vintertid synes jeg, at farverne er en fantastisk opfindelse. Især når de er sat sammen i kombinationer, der gør dem endnu smukkere end de er hver for sig.
Det er lykkes mig at forelske mig i et par ting, netop på grund af deres smukke farver:

Termokrusene er fra Poul Pava. Prisen er varierende. Kopperne har dobbelt”væg” så de holder drikken kold eller varm. Fås i de fleste isenkrambutikker. Nogle gange sælges de i charmerende blikdåser med matchende servietter. Jeg vil drikke min morgenkaffe af disse charmerende krus!
Tasken er fra Octupus til 999,-. Remmen kan justeres fra skuldrerem til at cross-over. Tasken fås blandt andet i Magasin og Neye. Tasken er perfekt til at lyse et sort outfit op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar