søndag den 28. februar 2010

Bare på beløbet, tak!

God morgen – eller formiddag!

Lige nu sidder jeg i sengen og kigger ud af vinduet. Det ser helt forårsagtigt ud derude, med solen der skinner ned på de grå beton kasser… Sådan skal en rigtig søndag være!
Senere skal jeg mødes med mor og lillebror, jeg ved ikke hvad vi skal lave udover at spise aftensmad hos mig.
Nå men… det jeg ville fortælle om var den shoppetur jeg var på i går med mor og lillebror. Vi startede i Magasin på Kgs. Nytorv hvor jeg købte en penalhus og mor gav mig det lækreste tørklæde. Derefter gik turen til Frederiksbergcentret, hvor jeg fik shoppet følgende: Brun bluse fra H& M, de famøse termkopper fra Paul Pava og en BH fra Triump..
Nu vil jeg hoppe i bad og så flasher jeg købene senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar