lørdag den 20. februar 2010

Dullegrej



Her til aften keder jeg mig lidt. Så mens Zulu Awards kører i baggrunden vil jeg lige indvie jer lidt i min toilethylde. Meningen med denne blog var at det skulle være en modeblog, men da jeg ikke har så meget at sige om mode lige pt., vil jeg her belemre jer med mine mange dullegrejsprodukter. So… here it goes :D

Hudpleje: Special cleaning gel + skin smoothing cream fra Dermalogica, peelingmaske, dybtrensende maske, fugt maske fra Matas. Dermalogica er dyrt, men det er pengene værd. Efter at ha brugt det i et års tid har jeg stort set aldrig problemer med min hud :)

Hår: Shampoo + balsam fra Trés semme, hårkur fra Body Shop (skal købes), styling fra Redken, Tigi, Loreal og the Body Shop

Make up: Mineralpudder fra Youngblood, foundation fra Lancome, Mascara fra Loreal, Blush fra Mac og Lancome, Øjenskygge fra Bounjoris
Parfumer: Flower by Kenzo, Daisy fra Marc Jacobs, Envy me fra Gucci, Chance fra Chanel og Miracle by Lancome (denne er helt speciel fordi det er den første julegave fra Christian).

Sådan gør jeg
Jeg vasker håret hver anden dag. Som regel kommer jeg varmebeskyttelse i og så føner og glatter jeg det. Jeg renser huden i badet og bruger masker et par gange om ugen. Derefter creme i fjæset. Til dagligt bruger jeg enten mineralpudder eller lidt foundation, lidt blush, og mascara. Til fest bruger jeg også øjenskygge. Og så en sjat parfume ¨

Ingen kommentarer:

Send en kommentar